اضحك معنا!!

99fp2 مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد الامريكي فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للاسد قاله : انت يا حيوان الاسد رد قاله: انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقلك انت و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قالوا : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟ قالوا: لا والله دا انت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كدا قدام البت .. انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسوا عشان يبوسها فلقى خطيبتوا معدية فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟؟؟

...

سألو محشش شو الطير إلي يبدأ اسمه بحرف الكاف ؟؟ قال كنتاكي

...

سأل المدرس الطالب: الثعلب يلد ام يبيض؟ قال الطالب: الثعلب مكار توقع منة اي شي.

...

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت ، راح للدكتور فقاله اديك حقنة النهاردة ومش هاتحلم تاني ، قاله خليها بكرة يادكتور علشان النهاردة ماتش النهائي .

...

مره طالبة مشاغبة المدرس اشتكاها للمدير المدير بعتلها قال لها 'عملتى ايه؟' قالتله 'ولا حاجة رميت ورده من الشباك' قال 'بس كده؟' قالتله 'اه' بعد شويه لقى طالبة مدغدغة ومكسرة سالها 'ايه الى عمل فيكى كده؟' قالت له 'انا ورده الى اترميت من الشباك.'

...

صرصار ندل عزم 4 من أصحابه اول

ما اتجمعوا شد السيفوووون عليهم

...

مرة واحد عصبى ضرسه وجعه راح للدكتور

الدكتور قاله انت بتشكى من ايه قال له انت شايف الضرس ده قاله ايوه قاله شيل كل الضروس الى حوليه وسيبه زى الكلب لوحده .

إرسال تعليق

أحدث أقدم